01 maj, 2013

Det travle liv


Dage til afrejse: 97.
Kommer til at få travlt. Jeg håber godt nok ikke at min mor bliver alt for bekymret, når jeg pludselig ikke har ringet til hende på Skype i et par måneder! Det bliver helt sindssygt både at skulle til et nyt land, en ny kultur, en ny skole, en ny familie, finde nye venner, og ja, finde mig selv. Allerede nu synes jeg at jeg har travlt. Jeg skal op til skriftlige eksamener allerede om 12 dage, har travlt med at forberede mig på mit livs bedste år! Gaverne til min værtsfamilie er kommet på værkstedet nu, og jeg kan næsten ikke vente med at give dem det. Så er der bare lige det, at jeg stadig ikke har fået min værtsfamilie :-(
Mange af de andre er allerede begyndt at få deres værtsfamilier, og nu kan jeg snart ikke vente mere! Sommerfuglene i mave går amok!
xoxo Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar