24 maj, 2013

Afrejsedetaljer og Visumansøgning




Så er jeg gået igang med visumansøgningen, som da vidst er en længere process. Kina er et meget sikkert land, og kræver mange prøver, papirer og tests. Så jeg må endnu et smut til lægen og få en lægeerklæring, og få taget nogle flere tests og prøver. Desuden vil de have en masse billeder og andre ting, men det tager jeg kun som en god ting; jeg føler mig mere sikker ved at skulle bo der.

Også har jeg fået et brev med afrejsedeltaljer. Jeg har fået navne og kontaktinformation på mine rejsekammerater, så jeg endelig kan kontakte mine fremtidige bedste venner! Og som i kan se på billedet, har jeg fået bagagebilletter, men også rejseplan. Så nu er jeg nærmest klar til at tage afsted! Har endda allerede skrevet min pakkeliste! Om jeg er desperat efter at tage afsted!? I vil snart høre noget mere fra mig, siden AFS bombardere mig med post og information!
xo Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar