04 april, 2013

Stipendier!

Det har været en forfærdelig dag idag, selvom min skole er lukket i lang tid pga. politiske problemer. Jeg havde en forfærdelig migræne, og jeg skal på hospitalet i næste måned for at få scannet mit hoved. Der skal bare styr på migrænen for afrejsen! Jeg har været meget stresset mentalt på det sidste, hvilket nok er skyld i den dumme migræne!

Men vejret har været dejligt idag, so jeg har været udenfor og læst op på mine eksamener i maj og juni. Men så ændrede mig dag sig lige pludselig. På en eller anden måde.. Min mor ringede til mig, spurgte mig om jeg ville spise frokost sammen, og at jeg skulle tømme postkassen. Så det gjorde jeg, og deri fandt jeg dette brev fra AFS Alumin Munin.


AFS Alumin Munin har tildelt mig et af deres 7 stipendier. Jeg er så glad!! Det betyder at jeg endelige kan tage af sted. Min mor sagde nemlig, at jeg mindst skulle modtage et stipendium, så kunne vi selv betalte resten. Det er så fedt!

Det er bare så meget for tiden! Jeg skal også ind på hospitalet og have lavet en tuberkulose test, fordi de ringede fra AFS's hovedkontor i Kina, og bad mig få lavet den, da det er en meget farlig og udbredt sygdom i Kina, og jeg skal vide om jeg er i risiko for at få den.

Det sidste jeg vil fortælle om, er at jeg skal på førorienteringslejr i den her weekend. De andre fra Nordsjælland der skal afsted med AFS kommer også. Jeg glæder mig til at møde dem!
Den her orientering er for at forberede os på at komme væk hjemmefra i et helt år, og for at lære at bruge nogle redskaber i de nye situationer. Jeg vil fortælle noget mere når jeg kommer hjem!


xo Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar